swój pokój...scierałam podłogi...itp..jednym słowem..masakra...xD
Później wyszłam na pole z bratem i laliśmy się wodą..jee...byłam cała
mokra..nie fajnie...później poszłam na TV i na komputer...grałam w ice tower..
i oczywiście na czacie na blogu Mimi..xd Pojechalismy na rower na boisko...na
cmentarz...i później mielismy jechac do cukierni na loda..ale była zamknieta..grrr
No to cóź pojechaliśmy do domu....i tam zjadlismy po rożku...i zachciało mi się
herbaty na taki gorąc ale dobra....No i znowu poszłam na TV ale nudy....
Już nawt nie ma co pisać...ale trudno...papa
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz