Bosz...ciesze się jak jakieś dziecko...Nie wiem jak mi to wyjdzie..ale
spróbuje się...Mam na dzieje że nie będę wyglądać jak jakiś kosmita...: P
Może dodam jakieś swoje foty ale nie wiem...bym musiała zrobić..
Dobra resztę dopiszę później..xd
No to tak trzeba coś dopisać....po 1.kolor mi nie wyszedł..;/ mam chyba
zaciemne włosy...grrr...
Oprócz farbowania włosów...byłam też na polu...bo przez chwilę nie lało
Zakichana pogoda mam jej dość..;.p
Co to jeszcze..a. tak powoli kończę czytać moją książkę...bardzo i to bardzo
powoli zbliżam się do końca..haha
Nianczyłam moje całuśne kociaki...bosz..ale one są cudowne..xd
Pisałam z Olą...o takich tam gupotach..haha Oooo,,i jeszcze z Bibi jak
zwykle o JB ona coś tam pisała o jakimś aparacie..laptopie czy coś..
Ona jest jego megastyczną fanką...xd Jutro bodajże jedziemy na konie
do płazy i moze będą fotki jakieś..jedziemy z Bree...bo Bibi nie może...pff..
No to chyba tyle na dziś..papa
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz