Po prostu masakra....są wakacje a u mnie pada i pada...Grrrr
Musiałam sprzątać...piekłam oponki...xD Byłam po kartki do drókarki
u cioci...xd Czytałam książkę grałam jak zwykle w simsy....xD
A i dowiedziałam się ze mam kuzynkę w szpitalu..masakra...
Jutro mam do niej jechać....
Byłam na chwile na pole puki nie padało mam dosc tej pogody...
Nianczyłam kotki..ale one są słodkie...;P Pisałam na GG z Marta..xD
i Agatą....Miałam obiad...::p I znowu poszłam do kociaków...mega są słodkie..;*
Pisałam na czacie u mimi i chyba ją zezłościłam bo dostałam bana na 1h..wytrzymam jakoś...xD\
Ale jednak nie wytrzymałam i wyłączyłam kompa bo mi się już nudziło..i poszłam na TV..;p
Moi rodzice zaczeli się zbierać na imieniny czy tam urodziny do wójka...a ja zostałam sama w domu...xD
I trochę ich nie było..a więc mialam wolne TV..;PJak wrócili to musiałam iść się umyć i poszłam grać...
(nie w simsy) tylko w Goth Master...czy coś..takiego..;P Bardzo fajna gra...xD Później jeszcze oglądałam T..ale to krótko.....;p

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz