Dostałam śliczna szkatułkę.,lakier do paznokci..Fioletowy..superr. ♥
Później poszłam się ubierać do kościoła..☻No i jak zwykle na ciastko do
babci...☻....(ale fajne te minki.xd)....Byliśmy u Klaudi w szpitalu....ma strasznie
dziwny kołnierz na szyi..haha...xD Była sama na..yy...to się chyba mówi odział no nie?
Bo ja nie wiem do końca..ale mniejsza o to....☺ Byliśmy u nich na kawie...nie w szpitalu..
tylko u Klaudi w domu....:p Prawie miałam co robić bo bawiłam Amelkę...☻
W domu oglądałam TV..grałam w simsy....czytałam książke...i ku*** ta pogoda jest
do bani..nie ma co robić..;/ Bwiłam moje małe kociaki..ale one są słodkie...♥
Hmm....nie wiem...co jeszcze pisać...(?) A jeszcze pisałam esemeski z Klaudią...
Bo nam się nudziło znaczy jej bardziej bo w końcu w sama w szpitalu..ale może nie
dokńca sama..koło niej jest mnóstwo małych dzieci..a więc..ma co robić...haha..☻
Dobra...Bay Bay...☻♥
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz