piątek, 15 lipca 2011

Watch Me


Z Bree i Bibi..

No to tak była u mnie Bibi i Bree..kompałyśmy
się w basenie..ale było fajnie...była troche zimna woda ale
dało się przeżyć...później poszłyśmy do sklepu...po lizaki..
Bibi nas zanudzała Bieberem ale i tak nie gadała tylo o nim..
bo zwykle to jest masakra....jak wróciłyśmy to grałyśmy w
badminktona 2 lotki wpadły nam do somsiada...najpierw jedna a
potem druga...miałysmy 3 ale już później nie grałyśmy..
Bo poszłyśmy do domu..na komputer grałysmy w taka jedną
grę...Dziewczyny mi koty męczyły biedaki...ale nic
im nie jest przeżyły..jeee...
Bibi nam puszczała piosenki Biebera..bosz...cały czas "Baby Baby"
ale nie tylko,...dało się przeżyć..chociasz..Bree była bliska zawału..
Później oglądałyśmy coś o lwie...nie wiem dokładnie...i jakieś tam filmy
które cały czas się nam kończyły...i jeszcze gadałysmyy długo długo...
I jeszcze koty męczyły Bree gryzły ją..jej papucie masakra..
     No i dziś...zjadłysmy śniadanie...ubrałysmy się...oglądałysmy TV
     no i oczywiscie kociaki biedne już pewnie miały nas dość...haha
     Bibi..zadzwoniłą po tate że by po nie przyjechał...
    Ale to nie koniec bo o 17.00 idziemy na ...Harrego Pothera i Insygnie Śmierci cz.2
    No to papa reszte dopisze póxniej..papa

poniedziałek, 11 lipca 2011

Dzień z Bree...

No...to tak może zaczne od tego szczepienia...juz byłam mega mega
blisko ale udało mi się i nie byłam...bo jeszcze za wcześnie bo po
antybiotyku..jeeee....: D
     No ale dobra byłam dzis u Bree...mega fajnie..
wygupiałysmy się i dzwoniłyśmy do Bibi.....haha
I jeszcze do Karoliny M...dobrze że nas nie okrzyczały..bo
by było nie dobrze...: D Ale na szczęście tak się nie stało..
i żyjemy..haha A i jeszcze co Do Bibi.."hahaha" Dzwoniła
do mnie i powiedziała najświesze wieści.,..mianowicie JB (Justin Bieber)
odpisał jej na FB i one mega jest uradowana..takie wow że jejku..cały czas
mi pisała coś o karedce i wogule ja nie wiem jak ona wytrzyma do jutra...ale
miejmy nadzieje że przeżyje...Masakra...cały czas do mnie pisała...ona
chyba zaraz by tam padła n zawał...Mam jej już dość..ona mnie zamęczy...
cały czas tylko JB ja nie wiem jak ja znią wytrzymam..hahaha...;*
No t chyba tyle....a co do tego szczepienia jade w następnym tygodniu nieeeee,,,
Dobra Papa..

niedziela, 10 lipca 2011

Niedziela

Super...bo dowiedziałam się że jedziemy nad wodę...ale super..
Pojechaliśmy jako drudzy bo ciocia i wujek pojechali pierwsi..xD
Dojechaliśmy...i opalałam się....był gril...graliśmy w badminktona...
Mój tata jak zwykle łowił ryby..ale mega mega fajnie było....
łapali małe biedne rybki....ale dobrze że wypuszczali...hah.
Poprostu mega fajnie było..ale też nie miałam co robić..
bo mi się też troszkę nudziło..nic tylko czytać książkę..
albo słuchać muzyki na tel...: D Ale jakoś to zleciało...
Jestem fajnie opalona...poprostu czekolatka....;p
I mnie wszystko szczypie...;/ Nie fajnie...
Jeszcze byliśmy na pysznych lodach w cukierni..mmm..
A i jeszcze byliśmy u cioci jak wróciliśmy do domu..
Bwiłam...znowu kolejne dziecko Marcelka ale on słodki..xD
Dziecko nażeczonej mojego kuzyna..;p
Ale mega mega słodki...
No i co by tu jeszcze...a no i jak zwykle bawiłam moje "całuśne"
kociaki...ale one są już dozarte..(niegrzeczne)..xD
Ale mega fajnie...(coś za dużo razy pisze to "mega" albo mi
się wydaje)hmm..a zresztą...no to chyba tyle...
Papa..;d

sobota, 9 lipca 2011

:3

Sobota....jak zwykle sprzątanie...ale no cóż takie jest życie ogranełam
swój pokój...scierałam podłogi...itp..jednym słowem..masakra...xD
Później wyszłam na pole z bratem i laliśmy się wodą..jee...byłam cała
mokra..nie fajnie...później poszłam na TV i na komputer...grałam w ice tower..
i oczywiście na czacie na blogu Mimi..xd Pojechalismy na rower na boisko...na
cmentarz...i później mielismy jechac do cukierni na loda..ale była zamknieta..grrr
No to cóź pojechaliśmy do domu....i tam zjadlismy po rożku...i zachciało mi się
herbaty na taki gorąc ale dobra....No i znowu poszłam na TV ale nudy....
Już nawt nie ma co pisać...ale trudno...papa

piątek, 8 lipca 2011

: ]

Hej....masakra już musiałam sprzątać odkurzać i wogule..jeszcze moi..
sosmsiedzi przyszli..masakra...ale jakoś wytrzymałam...pisałam
do Karoliny M...żeby przyszła....jak już dodatrła...to poszłysmy się
przejść do sklepu  po lizaki..i spowrotem...grałysmy w ice tower..;d
itd..póxniej mama gdzieś tam pojechała...i zostałam sama z bratem i babcią
i było super gralismy w badminktona..puźniej troche nożnej...nie nawidze tego..ale
jakoś przeżyłam..i później z nów w badminktona przez płot z Klaudia....ale było
super...no..i oglądałam później TV nianczyłam moje kociaki...czytałam książke..ale troszke
bo mi się za bardzo nie chciało..xD No i co by tu jeszcze....no to już chyba tyle..xD
papa..;d

czwartek, 7 lipca 2011

: D

Jejku...musiałam zostać z moim bratem..na chwilkę bo mama
jechała na zakupy..bosz masakra..ale przy najmniej miałam co robić..
super zajećie nanczenie brata..hahah Jeszcze na dodatek musiałam
mamie pomuc sprzątać.nie nawidze tego..
Ale póxniej zaczełam się zbierać na konie z Bree..ale było mega mega fajnie...;p
PS.Nie wiem czy coś wyszło z moich negocjaci..ale się nie podaję..;p
Ale dobra...jak wrociłam do domu..to miałam gości i musiałam znowu nianczyć dzieci
znaczy się dziecko...masakra..;p Chyba będę pracowac jako nianka...xd haha
I kurczę nie mam zdjęć bo zapomniałam aparatu..bosz..ale jeszcze coś ma moja
kuzynka jakieś  foty..ale się chyba nie doczekam..bosz..
Nie wiem..co jeszcze pisać chyba tyle...;p papa

środa, 6 lipca 2011

: )

Jee...byłam w Chrzanowie...i kupiłam wymarzoną szamponetkę rudą jee...
Bosz...ciesze się jak jakieś dziecko...Nie wiem jak mi to wyjdzie..ale
spróbuje się...Mam na dzieje że nie będę wyglądać jak jakiś kosmita...: P
Może dodam jakieś swoje foty ale nie wiem...bym musiała zrobić..
Dobra resztę dopiszę później..xd
    No to tak trzeba coś dopisać....po 1.kolor mi nie wyszedł..;/ mam chyba
zaciemne włosy...grrr...
Oprócz farbowania włosów...byłam też na polu...bo przez chwilę nie lało
Zakichana pogoda mam jej dość..;.p
Co to jeszcze..a. tak powoli kończę czytać moją książkę...bardzo i to bardzo
powoli zbliżam się do końca..haha
Nianczyłam moje całuśne kociaki...bosz..ale one są cudowne..xd
Pisałam z Olą...o takich tam gupotach..haha Oooo,,i jeszcze z Bibi jak
zwykle o JB ona coś tam pisała o jakimś aparacie..laptopie czy coś..
Ona jest jego megastyczną fanką...xd Jutro bodajże jedziemy na konie
do płazy i moze będą fotki jakieś..jedziemy z Bree...bo Bibi nie może...pff..
No to chyba tyle na dziś..papa

niedziela, 3 lipca 2011

xD

Hejka..Dzisiaj przyjechali dziadkowie z wczasów..bo byli nad morzem
Dostałam śliczna szkatułkę.,lakier do paznokci..Fioletowy..superr. ♥
Później poszłam się ubierać do kościoła..☻No i jak zwykle na ciastko do
babci...☻....(ale fajne te minki.xd)....Byliśmy u Klaudi w szpitalu....ma strasznie
dziwny kołnierz na szyi..haha...xD Była sama na..yy...to się chyba mówi odział no nie?
Bo ja nie wiem do końca..ale mniejsza o to....☺ Byliśmy u nich na kawie...nie w szpitalu..
tylko u Klaudi w domu....:p Prawie miałam co robić bo bawiłam Amelkę...☻
W domu oglądałam TV..grałam w simsy....czytałam książke...i ku*** ta pogoda jest
do bani..nie ma co robić..;/  Bwiłam moje małe kociaki..ale one są słodkie...♥
Hmm....nie wiem...co jeszcze pisać...(?) A jeszcze pisałam esemeski z Klaudią...
Bo nam się nudziło znaczy jej bardziej bo w końcu w sama w szpitalu..ale może nie
dokńca sama..koło niej jest mnóstwo małych dzieci..a więc..ma co robić...haha..☻
Dobra...Bay Bay...☻♥

sobota, 2 lipca 2011

Nudy..:P

Po prostu masakra....są wakacje a u mnie pada i pada...Grrrr
Musiałam sprzątać...piekłam oponki...xD Byłam po kartki do drókarki
u cioci...xd Czytałam książkę grałam jak zwykle w simsy....xD
A i dowiedziałam się ze mam kuzynkę w szpitalu..masakra...
Jutro mam do niej jechać....
Byłam na chwile na pole puki nie padało mam dosc tej pogody...
Nianczyłam kotki..ale one są słodkie...;P Pisałam na GG z Marta..xD
i Agatą....Miałam obiad...::p I znowu poszłam do kociaków...mega są słodkie..;*
Pisałam na czacie u mimi i chyba ją zezłościłam bo dostałam bana na 1h..wytrzymam jakoś...xD\
Ale jednak nie wytrzymałam i wyłączyłam  kompa bo mi się już nudziło..i poszłam na TV..;p
Moi rodzice zaczeli się zbierać na imieniny czy tam urodziny do wójka...a ja zostałam sama w domu...xD
I trochę ich nie było..a więc mialam wolne TV..;PJak wrócili to musiałam iść się umyć i poszłam grać...
(nie w simsy) tylko w Goth Master...czy coś..takiego..;P  Bardzo fajna gra...xD Później jeszcze oglądałam T..ale to krótko.....;p
http://cdn.pimpmyspace.org/media/pms/c/t1/4s/7l/rfthujhujh.jpg


piątek, 1 lipca 2011

xD

Sorki że nie pisałam ale nie mogłam bo byłam u kuzynki na 3 dni
Było mega super....Byłyśmy na koniach w Płazie i mam zdjęcia..:D
W Chrzanowie kupiłam lakiery do paznokci zółty i czarny....
I później wróciłam do domu...ale mega super było..:D 
Dziś była u mnie Bibi i Bree..o bosz....meczyły mi koty..
nagrywały jakieś filmiki one to sa po prostu..mega super.. haha.;p
Pożyczyłam im książki...grałyśmy w super grę...co ponad godzine w nią 
grałyśmy bo nas mega wciągła..Breee co chwile latała do kociaków...o jejku
teraz to one są wykończone..xd Później jak już poszły to  poszłam jeszcze 
na komputer i grałam w tą super grę i w simsy..;3 Później przyjechała mama
boposzła z bratem gdzieś tam na urodziny...;p
Koniec..

poniedziałek, 27 czerwca 2011

26.czerwca

Musiałam iść do kościoła....po mszy pojechaliśmy do domu..xd
Poszłam się przebrać w jakieś mniej eleganckie ciuchy..xd
Czytałam książkę...pomagałam mamie przy obiedzie..później..
Pojechaliśmy do Chrzanowa na Szejka...mmmm..;d
Jak już przyjechaliśmy do domu...to mama powiedziała że 
idziemy do cioci..xd wójek był chory i miał gorączkę...xd
Poszliśmy do domu...i jakąś godzinkę później...poszliśmy 
na spacer..xd Jak wróciliśmy poszłam grać w simsy jak
zwykle..xd Później czytałam książkę.,.Poszłam się umyć
zjadłam kolacje..umyłam się...xd
I znowu grałam na komputerze ale tym razem nie w simsy..xd
Później jeszcze oglądałam TV..!
Koniec

niedziela, 26 czerwca 2011

Fajne obrazki

Nieco bardziej mroczne bajki

25.czerwiec

Sobota jak zwykle musiałam sprzątać..pomagać mamie itp.
Jak już skończyłam...to prawie był obiad..;d
Oglądałam TV grałam w simsy..
Byłam na polu...Pojechałam do
sklepu mamie po margarynę
z bratem i jak na
nieszczęście ugryzł go pies..;s
Ale nic mu nie jest na 
szczęście...xd
Później z nowu poszłam
na pole ale byłam krócej tym razem..xd
O 18.00 jechaliśmy do Wiktori w gości...
mamy z nimi na Chorwacje jechać..jeee..
Koniec...! Byliśmy u nich do 23.45..;p



piątek, 24 czerwca 2011

24.czerwca

...Są wakacje a ja się nudzę...! Ale dobra..Dziś wstałam zjadłam śniadanie i
ubrałam się...xD Weszłam na komputer. słuchałam piosenek oglądałam TV
pomagałam mamie sprzątać...prawie jak skończyłyśmy to był obiad...xD
Próbowałam się dodzwonić do Agaty ale nikt nie odbierał dopiero po parunastu
próbach dzwonienia do niej się dodzwoniłam..jeeee...;d
Miałyśmy jechać razem na konie..Przebrałam się w mój zajebisty strój..;d
Prawie podjechali jak ja wychodziłam..ale jak na złość musiało
zacząć lać..ale to tylko na chwile...xd  Dojechałyśmy do stajni osiodłałysmy konie..;d
I ruszyłyśmy ale nie chce mi się tyle pisać tylko powiem że było zajefajnie...xD
Na następny piątek tez jedziemy i może będą zdjęcia....xD
Moja mama prawie po nas przyjechała jak zaczeło lać w domu się przebrałam...
i oglądałam TV...zjadłam kolacje poszłam się umyć...i grałam w simsy..xd..;d
Koniec!

czwartek, 23 czerwca 2011

23.czerwiec.

Dziś wstałam do kościoła...xD Ale nie było mnie całą msze bo
się źle poczułam i musiałam jechać z powrotem do domu
Nie Fajnie..:/
Ale żyję...xD
Oglądałam TV i później rodzice przyjechali....
Na obiad miałam prażone..xd
Była u nas ciocia wójek i Klaudia i później
przyszedł Mateusz..jej narzeczony..xd
Czytałam moją zajebistą książkę...xd
Grałam w simsy..xd
Poszłam na pole do rodziców i się Actimelizowałam..xd
I potem pojechaliśmy na Mętków znaczy rodzice
bo ja tam za bardzo nie lubie jeżdzić...xD
I znowu grałam w simsy..xd
Urzadzałam apartament na sd..xd
I tak mi dzień zleciał..!
Macie moje 2 foty..xD

Magiczna tancerka

środa, 22 czerwca 2011

Wakacje..!

Dziś szłam do szkoły na 7.15 bo mieliśmy próbę..i później występowaliśmy dla
całej podstawówki i rodziców mega trema...ale daliśmy rade..xd
Dostałam świadectwo misia..ale to wszyscy dostawaliśmy bo na zakończenie
6 klas...po akademi  rozdaliśmy kwiaty nauczycielką...i poszliśmy do
domu jeszcze chwile czekałam z Agatą koło samochodu bo jeszcze nie
było mamy..xd Później jeszcze byliśmy w Chrzanowie kupiłam 2 cz.mojej książki..xd
Przybyliśmy do domu..i zjadłam obiad...później zaczełam czytać troszkę mojej
książki..jest jak na razie super..xd jak na razie nie wiem co będzie dalej..xd
Poszłam się kompać w basenie ale to na chwilkę bo woda była lodowata..xd
Oglądałam Taniec Rządzi...grałam w simsy..xd I czekałam na panią fryzjerkę..jak
przyszła to opcioła grzywkę i wycieniowała włosy..xd No trochę jej to zeszło..xd
No i później już zjadłam kolacje..i poszłam się myć i jeszcze oglądałam tv..
Koniec!

wtorek, 21 czerwca 2011

Nowa piosenka Seleny Gomez

Nowa piosenka Seleny nie wiem czy najnowsza..ale mi się podoba..xd.;.d

21.czerwca

Dziś mieliśmy nie iść do szkoły..ale musieliśmy iść na próbę ale dopiero na 10.00..;d
Szybko się skończyła jeszcze jak wracałam z koleżankami to szłam do sklepu
po prezent dla taty bo w Czwartek jest dzień ojca..ale to dopiero w czwartek a ja
kupiłam tak na wszelki wypadek,,,,wróciłam do domu zjadłam trochę objadu
poszłam czytać trochę brawo..i jeszcze przed czytaniem oglądałam
Dom nie do poznania..;d No i po czytaniu zeszłam do babci..;d
Jedzie dziś na wakacje czy coś..:D Nie ma już prosto w serce...;c
Na 18.00 mieliśmy na msze do kościoła. bo jutro jest zakończenie  roku
szkolnego..jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..!
Mi jakoś ten rok szkolny zleciał i teraz do gimnazjum..;d Masakra ale
może nie będzie tak źle może..;d Pożyjemy zobaczymy...xd
Jutro mamy coś przed stawiać na zakończeniu roku...bo kończymy
szóstą klasę..xd

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Mała sesja ulubionych gwiazd..!



Selena Gomez






Zdjęcia..!Ale jeszcze nie moje..xd

Pewnie jeszcze nie wiecie ale ja Kofam konie..co piątek jeżdżę do mojej stadniny..a teraz parę zdjęć koni..:




Tyle..xd

Co do piątku..;p

W piątek byłam z Agatą na koniach...ale było super Agata pierwszy raz galopowała
mi koń stanął dęba...super..ale jak widać żyję..;d I całe szczęście nie spadłam..:D
I na następny piątek z nów jedziemy...może teraz dam jakieś foty...bo jakoś nie ma
czasu wstawić...i to chyba tyle bo w piętek nic się szczególnego nie działo..xd

20.czerwca

No i znowu szkoła dobrze że już nie długo wakacje..! Ale dziś nawet nawet było w
tej szkole..;d Mieliśmy próby a potem coś na sali gimnastycznej.;d I z historii do domu
szłam z Agatą Olą Karoliną.;d Agata denerwowała mnie całą drogę i to nie było śmieszne..;x
Jeee...wreszcie dotarłam do domu.oglądałam TV.Później zjadłam obiad poszłam czytać książkę
esemesowałam z Agatą która przeżywała kryzys bo nie mogła grać na komputerze
przez swoją siostrę...xd Ale jakoś to przeżyła..mam na dzieje..;d
No i znowu poszłam na TV czytałam książkę a i jeszcze małe kotki takie śliczne po prostu
cud-miód-i-orzeszki..xd Grałam na kompie w simsy choć strasznie rzadko gram..ale mi
się nudziło to co miałam robić..!?Na pole mi się za bardzo wyjść nie chciało..xd
I nie oglądałam prosto w serce nie wiem czemu nie oglądałam bo już chyba nie ma..chyba..;c
No i potem oglądałam detektywów. zjadłam kolację..umyłam się..;d oglądałam barwy szczęścia.itp
Jutro mamy nie iść do szkoły ale niestety idziemy bo na próbę..;;/ ale to na 10.00...xd
Konie.!

niedziela, 19 czerwca 2011

19.czerwca

No i znowu dzień jak co dzień...trzeba było wstać zjeść śniadanie ubrać się i
do kościoła...po mszy pojechaliśmy do domu.Poszliśmy do babci..był Mateusz z Klaudią
napiłam się ciepłej herbaty i poszłam do siebie do pokoju..;d
Czytałam moją książkę. poszłam na TV oglądałam jakiś tam film.nie pamiętam dokładnie tytuły.
ale był fajny..;d Później dowiedziałam się że jeszcze mamy jechać do koleżanki do Babic...jee..;)
Pogadałam z nią instalowałam simsy 3 ale już w nie nie grała,,niestety..;d słuchałyśmy jakiegoś
upośledzonego psychicznie dziecka..jeszcze do tej pory uszy mnie bolą..xd Potem pojechaliśmy
na pizze..mmm..;.3 Jak już jechaliśmy to widziałam rodzinkę bocianów..
Jak już byłam w domu to oglądałam TV później poszłam się umyć..i oglądałam hmm...(jaką ja mam
zajebistą pamięć)..; p Ale nic w każdym razie jakiś film..;d 
obrazek

18.czerwca

W sobote po prostu było super miałam gości była u mnie kuzynka kuzyn..;d
i tam jakaś dziewczynka..xd Byliśmy na spacerze...i cały czas słuchaliśmy dennych piosenek
kuzyna...szczerze to była katastrofa...xd
Jak wróciliśmy do domu to przez chwile siedzieliśmy w moim pokoju a potem poszłyśmy grac w paletki
znaczy się w badminktona czy coś....Jakoś nam to nawet wychodziło nawet.
..xd i tak grałyśmy na drodze do ponad 22.00..;d
ale było fajnie...;d Wróciłyśmy do domu. zjadłyśmy kiełbaski.i poszłyśmy do pokoju Klaudia esemesowała z
******ściśle tajne..xd
Gadałyśmy biłyśmy się miskami..;d No i ja dostałam gupawke i stwierdziłam że za dużo czasu w szkole
spędzam z Olą C.ale jej gupawki i tak nikt nie pobije...xd...no to chyba tyle jeśli chodzi o wczoraj..xd

animebnvjhgvj.jpg

piątek, 17 czerwca 2011

Harry Potter

To scena z filmu Harry Potter i insygnia śmierci...;d
Oczekujemy na pojawienie się 2 części..:)
Ale ja już się nie mogę po prostu doczekać..;d
Ja już byłam na 1 części..i była super..;d
ale nie wiem jaka będzie druga haha przecież to ciąg dalszy
to jak może być głupia.;d
I znowu pojadę z Agatą i Martą..;d
Na pierwszej części siadłyśmy sobie z samego przodu efekty jak
w 3D..;
Pozostaje nam tylko czekać..d;

Julia Kamińska


Julia Kamińska nakręciła teledysk do piosenki "Zaplątani"
pt.Każdy chciałby tak mieć.! Ja ją np..lubię nie wiem jak
wy..xd Ale w sumie...Zaplatani już dawno było w kinach..;d
Ale my możemy trochę obgadać ten film...xD

O blogu!

O czym będę pisać bloga..? 
Trochę o gwiazdach trochę o mnie...Dlaczego "Zaplątana-w-marzeniach"? skoro blog ma być o gwiazdach.!
Bo po bardzo mi się ta nazwa podoba ale też...bo to nie będzie tylko blog o gwiazdach będzie o mnie i o gwiazdach..xD No i to chyba tyle bo po co mam więcej pisać..?

serce[2].gif